Antrenamente Mirela Pasca

Primele antrenamente de step aerobic au fost create in urma cu 25 de ani, dar inca este unul din cele mai populate stiluri de antrenament. Practic, este un “upgrade” al aerobicului clasic, prin folosirea stepper-uluii si a altor accesorii menite sa creasca intensitatea: greutati pentru glezna, gantere mici si combinatii de pasi de dans

Tonus crescut pentru picioare si fese, tonus imbunatatit al bratelor si spatelui si rezistenta. Slabirea este accelerata, la fel ca si imbunatatirea aspectului general al corpului: picioare ferme, cu muschi definiti si alungiti, fese bombate si abdomen plat. Tehnicile noi aduc in plus elemenete de forta pentru brate si spate, iar exercitiile pentru abdomen pe step duc acest gen de clasa la un nivel deosebit.

Folosirea stepper-ului a adus un nou nivel de dificultate, in prima etapa a dezvoltarii acestui gen de antrenamente. O data cu trecerea timpului, s-a pus mai mult accent pe siguranta practicantilor. Exercitiile au devenit mai sigure pentru genunchi si spate, in timp ce pasii au devenit mai interesanti si mai solicitanti. Noile stiluri au adus si exercitii de forta si coordonare pentru trenul superior dar si elemente de mobilitate si echilibru pe step.

Este o activitate reconfortanta, cu miscari lente si controlate. Nu te va obosi atat de mult ca exercitiile aerobice, dar vei obtine rezultate similare. In timp, antrenamentele au evoluat si s-au diversificat foarte mult, urmarind probleme specifice: refacerea dupa accidentari, eliminarea stresului si obtinerea unei stari generale bune, remodelarea abdomenului sau a picioarelor, intarirea echilibrului si imbunatatirea flexibilitatii, cresterea mobilitatii, slabirea intr-un ritm placut si lipsit de presiune, activitatea fizica in timpul sarcinii, imbunatatirea vietii sexuale si, lista ramane deschisa. Fiecare poate adauga un nou element, in functie de obiective si de problemele preexistente.

Antrenamentul clasic de fitness pune accent in mod special pe picioare si fese. Noile tehnici au adus si exercitii pentru brate, umeri si spate, in combinatie cu exercitiile pentru picioare. Aceasta noua conceptie a antrenamentului a popularizat metoda, pana la nivelul la care s-au creat certificari internationale pentru step aerobic si standarde de siguranta pentru aceasta metoda.

Galerie photo:


Antrenament Step Aerobic Antrenament Step Aerobic Antrenament Step Aerobic Antrenament Step Aerobic Antrenament Step Aerobic